Pengedar Sah Produk Shaklee [ Sekitar Selangor ]


Selamat Datang, Boleh Saya Bantu Anda ?

Hi semua,
Nama saya Shikin 😃

Saya adalah pengedar sah produk SHAKLEE yang sentiasa ada untuk membantu secara menyeluruh.
(Shaklee ID : 1315833)

Hubungi Saya?

Anda boleh menghubungi saya melalui medium dibawah :

📱 Phone : +6017 690 6373  (klik link untuk terus ke whatsapp)
📱 Facebook : Shikin Amnan (klik link untuk terus ke FB Page)




Bantuan Secara Menyeluruh

Menyeluruh dalam konteks :

😕 Kebimbangan & Masalah: 
Saya akan mendalami masalah anda dan memberikan konsultansi percuma terhadap masalah yang anda hadapi.

🌿 Produk Shaklee:
Saya akan memberikan jalan keluar dengan mencadangkan produk shaklee yang sesuai untuk setiap masalah anda.

💸 Harga yang berpatutan:
Ramai yang risau nak menggunakan produk shaklee kerana harga yang mahal, eh siapa cakap ?!
Saya juga menyediakan set set kesihatan mengikut bajet anda dan tak lupa juga, shaklee mempunyai promo promo yang murah setiap bulan. 

🚙 Penghantaran Sehingga ke  Pintu Rumah :
Bagi pelanggan sekitar Saujana Utama, Puncak Alam, Elmina, Bukit Jelutong, Merbau Sempak, Kubu Gajah, Paya Jaras dan Bandar Baru Sungai Buloh. Saya akan menghantar barang anda sehingga ke pintu rumah dan bagi lain lain kawasan sekitar selangor masih boleh dipertimbangkan mengikut masa  dan caj yang ditetapkan. 

🚙 Penghantaran Melalui Pos :
Bagi pelanggan yang luar dari kawasan selangor, jangan risau shaklee sangat flexible. kami boleh menghantar barang anda melalui pos. Saya juga mempunyai pelanggan yang luar dari selangor, seperti melaka, kedah, dan negeri sembilan dan mereka sangat berpuas hati dengan produk yang dihantar.

📚 Pemantauan yang konsisten :
Saya akan memberikan panduan cara penggunaan yang betul untuk setiap produk yang anda beli melalui saya. Bukan itu sahaja, saya juga akan memantau cara pemakanan dan perubahan anda sepanjang bulan pertama penggunaan. 



ANDA MAHU MULAKAN PERNIAGAAN TAPI 

TAKTAHU MACAM MANA NAK MULA ?




Shaklee Effect Saya ?

Mesti ramai tertanya tanya, kenapa shaklee sedangkan banyak produk lain dipasaran. Saya percaya dan yakin dengan shaklee bila saya sendiri sudah merasai keajaiban produk shaklee.

Ia bermula apabila saya menjalani pembedahan pembuangan fibroid setahun lalu, dan apabila keluar sahaja dari wad, biasalah makcik makcik saya mencadangkan sup ikan haruan lah pantang makan sana sini untuk menjaga luka pembedahan saya.

Tapi sayangnya, saya takboleh nak makan ikan haruan tu, jadi saya terfikir salah satu alternatif yang terbaik adalah Vitamin C. Saya mula membuat kajian tentang semua produk vitamin C yang ada dipasaran dan saya tertarik dengan formula Sustained Release Vita-C Shaklee.



Dengan penggunaan yang konsisten, 2 minggu selepas pembedahan tersebut, saya kembali ke klinik untuk dressing luka pembedahan saya. Doktor terkejut sebab luka saya dah bercantum sepenuhnya dan takperlu lagi ditutup dengan kapas.

Alhamdulillah, sejak daripada itu saya mula menggunakan produk shaklee yang lain dan berkongsi keajaiban ini dengan semua orang.

Jadi itu shaklee effect saya, anda bagaimana ?







Comments

  1. assalamualaikum
    akak nk tanya berapa harga set rawatan kulat kuku shaklee

    ReplyDelete

Post a Comment