Vivix Shaklee : Lebih Dari Sekadar Jus Berry


VIVIX SHAKLEE

LEBIH DARI SEKADAR JUS BERRY




VIVIX adalah penemuan saintifik yang hebat dari Shaklee. VIVIX mengandungi adunan phytonutrient proprietary (nutrient yang ditemui dari tumbuhan yang dipercayai sangat baik untuk kesihatan), yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui.



Resveratrol merupakan compound tumbuh tumbuhan yang betindak sebagai anti-oksidan yang bagus.

Gabungan keduanya, phytonutrient proprietary dan resveratrol ini menjadikan ianyanya jauh lebih efektif dari resveratrol sahaja dalam melambatkan proses penuaan secara selular.





Ramuan



Anggur muscadine ini mempunyai lebih satu chromosome dari anggur biasa. (Anggur biasa yang kita makan kat rumah ada 19 chromosome tapi muscadine ada 20 chromosome) Ahli sains percaya lebihan chromosome ini dapat mengukuhkan lagi profil polyphenol nya yang mampu menawarkan banyak kelebihan terhadap kesihatan manusia.



Purple carrot adalah sumber terbaik vitamin A yakni sangat baik untuk mata dan mempunyai Asid klorogenik. Asid klorogenik merupakan anti oksidan yang terdapat dalam semua jenis carrot. Asid klorogenik ini berfungsi untuk mengurangkan kadar gula dalam darah dan juga membantu mengurangkan masalah jantung.



Elderberry mempunyai manfaat mengubati flu terutama sekali Influenza B.  Berry yang mempunyai anthocynins dan flavonoids ini mempunyai antioksidan yang kuat sekaligus dapat mengukuhkan sistem immune badan bagi melawan jangkitan virus dan bakteria. Anthocynins juga mempamerkan kesan yang baik pada saluran darah, platelet dan lipoprotein dan berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koroninari jantung dan bertindak juga sebagai anti-radang.



Plygonum Cuspidatum adalah sumber revestrol yang digabungkan dengan anggur muscadine untuk mampu membantu melambatkan proses penuaan, mengurangkan kolestrol, merendahkan tekanan darah secara selular.






Testimoni VIVIX untuk Pelbagai Masalah


MASALAH KULIT : PSIORIASIS


MASALAH BATU KARANG


MASALAH KULIT : DIABETES



MASALAH SAKIT SARAF


MASALAH PARAS GULA



MASALAH DATANG BULAN (HAID)


MASALAH TULANG RETAK





Jangan lupa dapatkan VIVIX SHAKLEE anda dengan shikin 😊

Hubungi Saya?


Anda boleh menghubungi saya melalui medium dibawah :

📱 Phone : +6017 690 6373  (klik link untuk terus ke whatsapp)
📱 Facebook : Shikin Amnan (klik link untuk terus ke FB Page)


Disclaimer: 
Produk kami bertujuan membantu menyelesaikan masalah anda dan kandungan dalam laman ini TIDAK bertujuan untuk menggantikan nasihat perubatan doktor anda atau rawatan hospital. Jangan sesekali mengabaikan nasihat doktor anda, atau kelewatan mencari rawatan. Kesan produk adalah berbeza untuk setiap individu.


Comments